Siekdami užtikrinti malonią apsipirkimo patirtį, taikome nedidelį papildomą mokestį. Štai ką jis apima:
14 dienų nemokamas grąžinimas
Esate ne visiškai patenkinti gautos detalės kokybe? Jokių problemų! Galite grąžinti nemokamai per 14 dienų po pristatymo. Pilnas grąžinimas apima prekę ir siuntimo išlaidas.
Jokių grąžinimo siuntimo išlaidų
Būkite ramūs, mes apmokame grąžinimo siuntimo išlaidas.
Klientų aptarnavimas
Mūsų ekspertų komanda visada pasirengusi jums padėti su bet kokiais klausimais ar rūpesčiais, susijusiais su jūsų pirkimu.
Saugūs mokėjimai
Mokėjimai yra užšifruojami ir autentifikuojami mokėjimų partnerių, užtikrinant, kad jūsų konfidenciali mokėjimo informacija visada siunčiama ir gaunama saugiai.
Šį statusą turi patikimi, aukščiausius įvertinimus gavę Ovoko pardavėjai. Tai reiškia, jog šis pardavėjas greitai išsiunčia prekes, laiku atnaujina sandėlio likučius, ir turi mažą grąžinimų skaičių.
Didžioji dalis automobilių gamintojų į variklius deda turbinas. Turbinos veikimo principas yra paprastas, tačiau, tuo pačiu, ir labai preciziškas. Turbina automobilyje turi „karštąją“ ir „šaltąją“ puses. Paspaudus akceleratoriaus pedalą, per išmetamųjų dujų vamzdį, kuriame yra „karštoji“ turbinos pusė, dideliu spaudimu išpučiamos dujos, todėl turbinoje esanti sparnuotė, kuri ašele sujungta su sparnuote ir „šaltojoje“ pusėje, sukasi stipriau, taip į variklį siurbiant daugiau oro per „šaltąją“ pusę. Nors veikimas atrodo paprastas, įprastos turbinos ašelė gali suktis net 150 000 kartų per minutę greičiu, todėl ji turi būti nepriekaištingai subalansuota ir turbinai turi būti tiekiamas nuolatinis tepimas.
Turbinos gedimas yra vienas populiariausių šiuolaikiniuose automobiliuose. Nors patys varikliai gali nesunkiai tarnauti kelis šimtus tūkstančių kilometrų, net ir gerai prižiūrimos turbinos dažniausiai nepasiekia net 100 000 kilometrų. Dažniausiai, laikui bėgant, susidėvi turbinos ašelė, kuri pradeda klibėti, praleisti alyvą į interkulerį ir veikti nebe taip efektyviai. Turbinos yra valdomos specialia kojele, kuri dažnai užstringa arba nebegali pilnai judėti – tokiu atveju turbinos veikimas irgi nebėra tinkamas. Reikėtų nepamiršti, kad, pavyzdžiui, sulūžusi sparnuotė gali net ir sugadinti visą variklį, todėl turbiną reikia tikrinti reguliariai.
Lietuvoje gana populiaru restauruoti sugedusias turbinas – pakeičiamos naujos ašelės, tarpinės, sparnuotės bei įvorės. Tačiau tai yra daug atsargumo ir žinių reikalaujantis darbas, todėl ne kiekvienas jį sugeba padaryti tinkamai. Naujos turbinos kaina yra ypatingai didelė, tačiau kelis kartus pigesnė naudota turbina – pats optimaliausias sprendimas.
Siūlome pasinaudoti elektronine naudotų autodalių duomenų baze RRR.lt. Čia naudotas automobilių dalis pardavinėja autolaužynai iš visos Lietuvos. Detalių sąrašas yra nuolat tikrinamas, todėl rodomos tik vis dar neparduotos prekės. Tiesiog pasirinkite savo automobilio markę, modelį, modifikaciją ir akimirksniu rasite ieškomas dalis.
Visoms per RRR.lt įsigytoms prekėms suteikiama 10 dienų garantija, todėl netikusias prekes galėsite grąžinti atgal, atgaudami visus sumokėtus pinigus.